2007年5月16日 星期三

柬埔寨旅遊點滴 (10) 第三日:巴肯山日落 + 皮影戲


(攝於 2007 年 4 月 22 日)
嘩!唔係呀嘛?  
仲諗住今日又好似噚日係「比粒寺」咁靜靜地等待「日落」。
誰知這裡仲熱鬧過旺角,
▼   多人到簡直係一個「聯合國人肉市場」,有相為証。▼


無計啦!
鬼叫「巴肯山 Phnom Bakheng」
▼   係睇「日落」既熱門地點呢?▼

等呀等  ...  個太陽仲好曬、好光,
▼   但係太陽下面舊雲就開始越黎越靚啦!▼

咦!舊雲開始變形啦!
變咗好似個頭向住左面既動物咁。
▼  「駱駝」?「馬」?抑或似隻「羊」? ▼

舊雲變變吓就冇哂形,
但係大家又見唔見到左上角舊雲個「影」呢?
▼   好得意!▼

咦!舊雲既左上角多咗三隻反光 (係螢光架) 既三角形呀!
▼  又幾得意喎!▼

跟住淨返兩隻三角形啦!
跟住  .......  
咪呢舊大大雲一直遮住個「日落」囉!
雖然今日睇唔到個「咸蛋黃」,
但睇到不斷變化既雲層,
▼  我已經覺得好滿意、好心足了!▼

今晚又係司機既好介紹,
來到這間可以邊欣賞「柬埔寨」傳統「皮影戲」,
可以邊吃著地道晚膳既餐廳。
▼   總之一句講哂  >>> 「正」!



雖然話就話故事比較適合兒童,
但對於我來說,呢 D 咁地道既民間手藝,
▼  真係要值得多多支持 
 ,細心欣賞。 ▼

估唔到仲可以入後台,
睇佢地點樣做「皮影戲」,同埋影相添!
▼  唔係播錄音帶架  
  ,係現場演釋架!▼



▼  我地呢餐係咪都唔錯呢!▼


跟住就去咗「酒吧街 Bar Street」其中一間有現場歌手表演既酒吧度飲野。
▼   呢間酒吧既裝修及環境係咪幾正呢?!▼


▼我地叫既「雞尾酒特飲」既賣相同味道都好好架!▼

我地坐係二樓露台位,
望住酒吧街外既熱鬧,聽住歌手現場演釋金曲,
▼  人生一樂也! ▼

哈哈!我點咗「Louis Armstrong」既「What a Wonderful World」
,同埋「Nat King Cole」既「Quizas Quizas Quizas」,佢都唱得好好,
簡直啱哂「柬埔寨」既「花樣年華」Feel 啦!  

沒有留言:

張貼留言