2006年7月4日 星期二

法國旅遊點滴 (3) :生病篇

(寫於 1991 年 5 月 3 日)
03 May 91 今天真是不幸,病倒了,幸好有那三個法國朋友幫忙,已看了醫生,食了藥;現在正身處於 café 內,一切安好!請放心吧!今天我是最後一日在法國,明日便去瑞士了,請放心!

(寫於 2006 年 7 月 4 日)
終於頂唔住要去睇醫生啦!當然係雞 (英文) 同鴨 (法文) 講,唔緊要,身體動作搭夠 ......  最正當然係睇醫生唔駛比錢啦!點解?  
  法國國家的福利好囉!
用佢地 (法國居民) 個名登記睇醫生,入去見醫生係我,攞紙去藥房配藥係佢地。真係要再一次多謝佢地。
原來 Perpignan 唔係我既法國朋友屋企,係佢地在法國南部既別墅,佢地住係 Le May (距離巴黎大約個半小時的火車車程)。翌年我更去了  Le May 探訪他們,亦在他家裡住上了好幾日,並認識了他的家人及朋友,令我對法國人有更深入既了解及認識。

沒有留言:

張貼留言